چطور آنلاین کسب درآمد کنیم ؟ 

دنیا به شدت در حال پیشرفت است و امکاناتی مانند اینترنت و کامپیتورها و گوشی های هوشمند که هر روز با امکانات بیشتری در اختیارمان هستند باعث افزایش سرعت در این پیشرفت می شوند. 

علاوه بر آن بوجود آمدن مشکلی مانند کرونا باعث شد که در سال 2020 و 2021 بیشتر به فکر استفاده از کسب و کارهای آنلاین و واستفاده از راه و روش های درآمد از اینترنت باشیم. 

در ادامه با شما را با توجه به مطالبی که از وبسایت تراپی بدست آوردیم ، بیشتر در مورد کسب درآمد از وبسایت آشنا می کنیم. 

کسب درآمد از وب سایت : 

زمانی که شما با بازاریاب ها برخورد می کنید، تنها چیزی که در مورد آن ها به ذهنتان می رسد این است که این دسته از افراد به تنها چیزی که اهمیت می دهند، پول است نه کیفیت خدمتی که ارائه می دهند. اما شما با داشتن سایت می تواند در نقش یک فروشنده باشید در حالی که واقعا چیزی برای فروش ندارید! 

میزان وابستگی افراد به اطلاعات جدید در زمینه های مختلف روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل است که استفاده از موتورهای جستجوی مختلف به همراه شبکه های اجتماعی، اولین گزینه هایی است که افراد هنگام یافتن پاسخ پرسش های مختلف به نظرشان می رسد. 

 

بنابراین اگر شما هم علاقه مند به کسب درآمد از وب سایت از طریق تولید محتوا هستید، نکات زیر را مد نظر داشته باشید : 

هدف سایت خود را تعیین کنید : 

قبل از هر چیز شما باید تعیین کنید که تفاوت شما با سایر افراد در ایجاد سایت چیست. مشکلی که این روز ها در حوزه اینترنت وجود دارد، کمبود اطلاعات نیست، بلکه کمبود اطلاعات با کیفیت است. با انجام این کار برای شما مشخص می شود که می خواهید چه نوع اطلاعاتی را با چه کیفیتی در اختیار افراد قرار دهید. 

از طرف دیگر در همین مرحله است که شما متوجه می شوید از چه نوع محتوایی باید برای سایت خود استفاده کنید. محتوا تنها به نوشته در سایت گفته نمی شود. بسته به موضوعی که شما مد نظر دارید می توانید از یکی از محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر شما عکاس هستید و می خواهید روش عکس گرفتن با آیفون را به سایرین آموزش دهید استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی می تواند بهترین گزینه باشد. اما اگر می خواهید روش حل مسئله شیمی را به داشن آموزان، آموزش دهید، استفاده از محتوای متنی و ویدئویی توصیه می شود. 

ایجاد یک برنامه دقیق برای وب سایت : 

بعد از این که هدف از ایجاد سایت خود را تعیین کردید، نوبت به آن می رسد که از سایت کسب درآمد داشته باشید. با استفاده از یک برنامه می توانید تعیین کنید که سایت چگونه باید شروع به فعالیت کند و محتواها طبق چه برنامه ای باید تولید و بارگذاری شوند. داشتن وب سایت مانند زمینی است که چیزی روی آن ساخته نشده و از آن استفاده نمی شود. با یک برنامه ریزی است که شما می توانید از این زمین اینترنتی به بهترین شکل استفاده کنید چرا که می دانید از هر کدام از قسمت های آن چه استفاده ای کرده و چه چیزی روی آن قرار دهید. بنابراین تعیین کنید که چه میزان محتوا و با چه کیفیتی باید روی سایت شما قرار گیرد. 

از طرف دیگر باید به این نکته توجه کنید، که محتوای خود را به صورت منظم در اختیار افراد قرار دهید. به این ترتیب است که می توانید بین سایت خود و کاربران وابستگی ایجاد نمائید. 

ایمیل مارکتینگ : 

با جمع آوری اطلاعات جزئی از کاربران خود می توانید آن ها را از جدید ترین تغییراتی که در سایت خود ایجاد کرده اید مطلع سازید. به این ترتیب آن ها متوجه اهمیت خودشان برای شما می شوند و از سایت و محتوایی که در اختیار آن ها قرار داده اید، بهره می برند. 

بعد از این که شما سه مرحله ساده بالا را پشت سر گذاشتید و اعتماد کاربران را به خود جلب کردید، می توانید محتوای خود را برای فروش در سایت قرار دهید. از طرف دیگر رعایت نکات بالا موجب به بهبود رتبه شما در گوگل شده و در نتیجه این فرصت را به شما می دهد تا با قرار دادن تبلیغات دیگران در سایت خودتان کسب درآمد از وب سایتداشته باشید 

 سایت بیتوته یکی از همین وب سایت ها است. البته ترافیک بالای سایت این فرصت را نیز در اختیار شما قرار می دهد که بخش هایی از سایت خود را برای گرفتن تبلیغات در سایت های مختلف قرار دهید. به عنوان مثال شما می توانید از گوگل ادسنس استفاده نمایید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که خودتان به طور مستقیم با تبلیغ کنندگان ارتباط داشته باشید چرا که این کار را سایت های واسط برای شما انجام داده و تنها هزینه تبلیغات را به شما می دهند.