اولین صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال با مجوز رسمی درگاه مستقیم بانکی در ایران

صندوق سرمایه گذاری ایران فراسود یک وبسایت مستقل و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. هسته اولیه ایران فراسود زمانی شکل گرفت که با بیشتر شدن تحریم های بین المللی و افزایش تورم و کاهش ارزش ریالی، دغدغه مجموعه برای پیدا کردن راهی جهت بهبود وضع و حفظ ارزش ریالی پول، توجه مجموعه ایران فراسود به سمت بازار پر نوسان و سودده ارز دیجیتال معطوف شد.خوشبختانه با عنایت خاص خدا، تلاش و پشتکار شبانه روزی، موفقیت های بزرگی در این زمینه حاصل شد. در نتیجه برآن شدیم که با اعتماد و پشتوانه سرمایه گذاران، افراد را هم در سود حاصل شریک نموده، و با توجه به زمان و مقدار سرمایه، سود درخور توجه پرداخت نماییم.

 

مفتخریم اعلام نماییم برای اولین بار در ایران، صندوق سرمایه گذاری مطمئن و پربازده ایران فراسود نخستین پلتفرم سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، بیت کوین کش(BCH)، لایت کوین(LTC)، ترون(TRX)، نئو(NEO)، دوج کوین(DOGE)، تتر(USDT) و تومان می‌باشد. این مجموعه مبتنی‌بر ارزهای دیجیتال و داشتن تیم بسیار حرفه ای، زبده و با تجربه توانسته است در فارکس و ترید ارزهای دیجیتال فعالیت گسترده و موفقی داشته باشد. فعالیت این صندوق از طریق پرداخت سود ماهیانه درقبال اعتماد و سرمایه‌گذاری مشتریان، خرید و فروش و تبادل ارزها خواهد بود.

 

پلن های سرمایه گذاری ایران فراسود

 

چرا باید ایران فراسود را انتخاب کنیم؟

 

  • لازمه هر کسب و کار صداقت می باشد. مجموعه ما به پشتوانه اعتماد و حمایت شما، صادقانه در جهت جلب رضایت و سودمندی همه اقشار تلاش میکند.

 

  • ایران فراسود، نرخ سود بالاتری به نسبت سایر بانک ها، مراکز و صندوق ها برخوردار می باشد.

 

  • ایران فراسود از تیمی خبره، متخصص و با تجربه در بازار جهانی فارکس و ارزهای دیجیتال بهره مند است.

 

جهت اطلاعات بیشتربه شبکه های اجتماعی ایران فراسود بپیوندید:

وبسایت رسمی ایران فراسود

https://www.iranfarasod.com

تلگرام

https://t.me/iranfarasod

اینستا

http://www.instagram.com/iranfarasod

یوتیوب

https://www.youtube.com/channel/UCXLRqgbMskKJjkMnqoTp2dw

فیسبوک

https://www.facebook.com/invest.iranfarasod.9

تویتتر

https://twitter.com/iranfarasod?s=09