انواع حفاظ نرده ساختمان | پنجره | شاخ گوزنی

گروه صنعتی و تولیدی سی صاد به مدیریت جناب آقای مهندس خلیل اکرمی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان حفاظ آهنی ( حفاظ بوته اي ، حفاظ شاخ گوزني ، حفاظ فرفورژه ) و درب های ساختمان , حفاظ پنجره , درب آکاردئونی و نرده فلزی راه پله و بالکن می باشد که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است که قابلیت تولید ماهانه 30000 متر انواع حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار سرنیزه ای را دارا می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است و سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین وپرفروش ترین حفاظ های دیوار می باشد این حفاظ اولین مدل از نسل جدید حفاظ های موسوم به حفاظ شاخ گوزنی است. شکل این حفاظ ها الهام گرفته از شاخ های گوزن بوده که به صورت ذاتی نقش حفاظت را برای این موجود ایفا می کند، حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع 50 تا 120 سانتی متر و تراکم 8 و 10 و 12 تولید و به بازار عرضه می باشد (این 3 تراکم به تراکم 16 ، 20 و 24 نیزشناخته می شوند )، رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی معمولا یکی از رنگ های روغنی، کوره ای و پودری می باشد

حفاظ شاخ گوزنی در سالهای اخیر پس از حفاظ سر نیزه ای بهترین حفاظ برای دیوار می باشد , حفاظ شاخ گوزني که ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار در حال حاضر می باشد طراحی و عرضه گردیده است . این حفاظ با تعداد شاخه های تیز شده بسیار بالا امنیت فوق العاده ای دارند. این مدل جهت پوشش سلیقه های مختلف به زیر مجموعه های مختلفی همچون حفاظ آبشاری , حفاظ فرفورژه , حفاظ نیزار , حفاظ لیلیوم , حفاظ بوته اي و انواع دیگر تقسیم شده که به ذکر نام آنها بسنده میکنیم

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزني

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه . سی صاد در زمینه تولید حفاظ شاخ گوزنی افتخار می کند که از نظر قیمت و همچنین بالاترین کیفیت را برای مردم عزیز کشورمان ارائه می دهد چون تصمیم نداریم برای یکبار مشتری ما بمانید و ما همواه سعی داریم تامین کننده آرامش و راحتی شما در منزل و ویلا – باغ و … شما عزیزان باشیم . همچنین برای راحتی رفاه شما عزیزان نصب و اجرای این حفاظ را انجام خواهیم داد .

 

نرده و حفاظ پنجره ، تراس ، بالکن

 

حفاظ پنجره‌‌

یکی از مشکلاتی که امروزه با آن روبرو هستیم ورود دزدان از طریق پنجره و تراس ( بالکن ) به منازل و ادارات است .با در نظر داشتن این مشکل مخصوصا در طبقه همکف و اول میتوان با ساختن انواع حفاظهای فلزی و محکم امنیت خانه خود را بالا ببریم .این حفاظها در شکل ها ومدل های زیبا به صورت فرفورژه و یا حفاظهای از قوطی پروفیل است که علاوه بر ایمن ساختن پنجره ها می تواند نمای زیبایی به خانه و یا محل کار شما بدهد وشما با خیالی آسوده به سفر ،تعطیلات و یا مهمانیهای خود بروید و از آن لذت ببرید .

 

قیمت حفاظ پنجرهقیمت حفاظ شاخ گوزنی